Vše o nákupu

Kdy a jak dostanu své zboží?

Po odeslání objednávky obdržíte potvrzovací e-mail. V momentě, kdy zásilku odešlu obdržíte další e-mail o odeslání zboží spolu s referenčním číslem zásilky. Pokud jste zvolili přepravu Českou poštou polohu zásilky můžete sledovat na stránkách České pošty (sledování zásilek). V případě odeslání balíčku zásilkovnou, přijde email od zásilkovny, kde jsou uvedené podrobnosti o stavu zásilce.

Pokud jste neobdrželi potvrzující e-mail objednávky, kontaktujte mě prosím na e-mail kosmetika.babalu@gmail.com nebo na tel. +420 776 246 350.

Pokud na objednávku jakkoli spěcháte, prosím o uvedení této skutečnosti do poznámky k objednávce. Pokusím se zásilku odeslat co nejdříve.

Můžu zrušit objednávku?

Pokud po odeslání objednávky zjistíte, že jste se unáhlil/a a zboží nechcete, informujte mě prosím co nejdříve na e-mail kosmetika.babalu@gmail.com nebo tel. +420 776 246 350 s informací, že objednávku rušíte. Nezapomeňte uvést číslo objednávky nebo své kontaktní údaje.

Platba a doprava

Česká pošta - 70 kč

Zásilkovna - 60 Kč

Dobírka + 50 kč

Zboží lze uhradit předem bankovním převodem nebo lze zásilku poslat na dobírku. Osobní převzetí není možné.

Jak postupovat při vrácení zboží aneb chci vrátit peníze

Pokud vam z jakéhokoli důvodu nebude zboží líbit, máte možnost ho do 14 dnů od převzetí vrátit. Nepoužité a nepoškozené zboží v originálním balení zabalte, přiložte vaše jméno a číslo bankovního účtu. Takto připravenou zásilku s označením "VRÁCENÍ ZBOŽÍ" pošlete nejpozději do 14 dnů od jejího převzetí na adresu: Kristýna Mazochová, Tvrdého 287, Praha 9, 19900. Peníze vám budou vráceny na přiložené číslo účtu nejpozději 14 dnů od doby, kdy si zásilku převezmu.

Neposílete mi zboží zpět formou dobírky. Zboží vrácené tímto způsobem nemůžu převzít a tím pádem se prodlouží i doba, než vam budou vráceny peníze zpět. Náklady spojené s dopravou zboží zpět hradí kupující.

Jak postupovat při reklamaci

Na veškeré zboží zakoupené na e-shopu babalu.cz se vztahuje zákonná záruka 24 měsíců. Reklamace jsou řešeny dle platné legislativy ČR resp. platné novely Obchodního zákoníku ČR. Reklamované zboží zabalte, přiložte fakturu, aktuální kontaktní údaje a stručný popis vady výrobku. Takto připravenou zásilku s označením "REKLAMACE" pošlete bez dobírky na adresu: Kristýna Mazochová, Tvrdého 287, Praha 9, 19900.

Po obdržení reklamace vas budu v zákonné lhůtě (maximálně do 30 dnů) informovat e-mailem nebo telefonicky o posouzení reklamace a návrhem jejího řešení. V případě posouzení reklamace jako oprávněné bude zboží vyměněno za nové nebo vráceny peníze.

V případě posouzení reklamace jako neoprávněné bude zboží zasláno zpět kupujícímu s vyrozuměním o zamítnutí reklamace a jeho odůvodněním. V případě nesouhlasu kupujícího se zamítnutím reklamace se řeší případy dle platných zákonů ČR.

Ochrana osobních údajů

Bezpečnosti dat věnuji maximální pozornost. Veškeré vámi poskytnuté osobní informace používám pouze pro svoji potřebu a neposkytuji je v žádné podobě nikomu jinému. Dle zákona číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a informací jsou tedy vámi poskytnutá data související s nákupem na babalu.cz důvěrná a v žádném případě nejsou poskytována žádným třetím osobám ani dalším subjektům. Více si informací najdete v sekci pravidla ochrany soukromí.